sobota, 18 lutego 2012

Migdały w białej czekoladzie z cynamonem

Jak weekend, to coś słodkiego. Na Walentynki dostałam białą czekoladę. Nie lubię białej czekolady, jest dla mnie mdła. Ale nigdy nie przeszkadzała mi w połączeniu z migdałami, więc postanowiłam ją w tym celu wykorzystać.



Składniki:

  • 2 tabliczki czekolady 100 g (u mnie Lindt z dodatkiem wanilii)
  • pół szklanki łuskanych migdałów
  • cynamon

Sposób przygotowania:

Czekoladę roztopić w kąpieli wodnej. Migdały starannie otoczyć w czekoladzie. Poczekać aż odrobinę zastygnie i obtoczyć cynamonem. Odstawić do całkowitego zastygnięcia, gotowe!


Uwagi: cynamon bardzo szybko się wchłania, dlatego pralinki robią się ciemnobrązowe. Do kąpieli wodnej czekolady nie radzę dodawać czegokolwiek, gdyż smak może się popsuć.


Czekoladowy weekend. No i pralinki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz