środa, 25 stycznia 2012

Ekspresowa sałatka

Nie jestem zwolenniczką sałatek. To znaczy moją słabością jest sałatka jarzynowa i mizeria ale jakiekolwiek inne wariacje nie zdobywają u mnie uznania. Aż do dziś, kiedy zastanawiałam się co zrobić z zalegającą w lodówce rukolą. Połączenie jej z suszonymi pomidorami i słonecznikiem pozytywnie mnie zaskoczyło!



Składniki:

  • pół opakowania rukoli
  • pół słoika suszonych pomidorów
  • garść ziaren słonecznika
  • oliwa
  • sól, pieprz
Sposób przyrządzenia:

Rukolę myjemy, pomidory kroimy w słupki, wrzucamy je do miski z rukolą. Na wierzch wrzucamy słonecznik, polewamy całość oliwą i doprawiamy. Prawda, że proste? A co najważniejsze - smaczne.

1 komentarz:

  1. No patrz, a ja wlasnie tej jarzynowej nie lubie. Za to taka lekka i zielona - bardzo!

    OdpowiedzUsuń